GWARANCJA SATYSFAKCJI

Świadomą decyzję o wyborze usługi świadczonej przez Eco Clean DPF pomogą podjąć informacje w tabeli,
gdzie zestawione są wady i zalety naszej metody z innymi powszechnie stosowanymi.

CzasZaletyWady
Nasza metoda30 minut samochód osobowy

120 minut samochód ciężarowy

– Całkowite usunięcie osadów PM10

– Usunięcie osadów oleju

– Usunięcie osadów ceru

– Skuteczne czyszczenie wszystkich rodzajów filtrów cząstek stałych i katalizatorów (samochody osobowe, ciężarówki, SCR) o różnej wielkości

– Zachowanie integralności filtra

– Zachowanie metali szlachetnych

– Używana woda jest zawsze czysta dzięki skutecznemu systemowi filtracji: woda nigdy nie powinna być zmieniana, gdy odparuje, należy ją uzupełnić

– Łatwa w użyciu, szybka, ekonomiczna

Brak stwierdzonych wad
Ultradźwięki12 – 24 h– Dogłębne oczyszczanie komórek filtracyjnych – Niewystarczająco wydajna na silnie zabrudzonych filtrach (olejem) i filtrach o dużych gabarytach

– Ryzyko uszkodzenia filtra w wyniku wibracji generowanych przez ultradźwięki i implozji pęcherzyków

– Duże zużycie wody (należy ją często wymieniać w celu usunięcia osadu PM10, który pozostaje na dnie zbiornika)

Dodatki chemiczneb.d.– Łatwe w użyciu i ekonomiczneNieskuteczne: pozostałości nie zostają faktycznie „usunięte” i co więcej łączą się z tymi generowanymi przez sam dodatek, zatykając jeszcze bardziej filtr cząstek stałych
Obróbka cieplna (wypalanie)8 – 12 h– Usuwanie większości osadów PM10 – Naruszenie integralności filtra, który zostaje przecięty, a następnie zespawany

– W wysokiej temperaturze cer rozpuszcza się i przyczepia do ścian filtra

– Ryzyko wystąpienia szoku termicznego, który może uszkodzić metale szlachetne

Regeneracja filtra DPF jest możliwa tylko w przypadku jego zabrudzenia, nawet bardzo mocnego. Jeżeli stwierdzimy, że filtr DPF czy katalizator posiada nadtopiony, niekompletnych bądź pęknięty wkład ceramiczny lub ma ślady ingerencji mechanicznej, niestety nie będziemy mogli poddać go procesowi regeneracji.
W takiej sytuacji klient nie płaci.